Düşünceler

Bazen düşünüyorum (tabi beni tanıyanlar şaşıracak) acaba diyorum bu filozoflar nereden başlamış düşünmeye.. Ben de düşündükçe acaba düşündüklerim felsefi konulara kayar mı? Kendimi “Kant’ın ödev ahlakına göre şu davranış kabul edilemez denilmiş ama aslında şunlar sebebiyle böyle olmalıydı.” gibi bir cümle kurarken hayal edemiyorum.  Sonum herhalde ikinci bir düşünen adam heykeli olmak olurdu. Aklıma düşünmekle ilgili fıkralar geliyor.
Şimdi farkettim de ben sanki şu anda düşünmekle ilgili düşünüyorum. Doğru mu? Neyse yeter bu kadarlık bu gün. Ben yine başınızı ağrıtırım.

Leave a Reply

