Kıskanıyorum..

“Kıskanıyorum ulan seni.. Herşeyden… Herkesten… Bir tek sen farkında değilsin tüm dünya biliyor.” diyemedi. Yine sadece ona bakıp hayal kuruyordu. Ondan ayrılacaktı yakın zamanda.. Na yapacağını bilmiyordu. Ayrı dünyaları vardı. Kendi hayatları… Sadece, bu dünyada onlar için birkaç ortak mekan denk gelmişti.. Geride, herşeyini bir kenara bırakıp tüm vaktini onu düşünmekle geçiren bir adam kaldı bu mekandan çıkarken o.

Kıskanıyorum işte onu… başka biriyle görmek istemiyorum. Benim onunla beraber olamadığım zamanlarda, başkasının olabilmesini kaldıramıyorum. Benden başka birisiyle, benimle hiç olmadığı kadar mutlu olmasını kabullenemiyorum.

Bu, kıskançlık.. ama neyi kıskanıyorum? onu kıskanmaıyor gibiyim. Sanki mutluluğu kıskanıyorum.

Leave a Reply

