Rastgele bir yazı

Zamanımı boşa harcayacağımda genellikle bunu yazı yazarak yapmam ama alternatifler içinde bu defa gözüme bu battı. Yapılabilecek şeyler listemde film izlemek, dizi izlemek, oyun oynamak, makyaj yapmak, saçlarımı taramak, duş almak, yemek yapmak gibi şeyler olduğunu düşününce neden bunu seçtiğimi tekrar sorgulamaya başlamadım. Nedense üzerimde birkaç gündür bi depresif, obsesif hal var. Vaktimi birçok şeyden kıskanıyorum. Yapacak iş bulamamak tatil yapmanın tüm zevkini yok edecek dereceye çıktığında tatil yapıyor olmanın insana ne kadar zarar veriyor olabileceğini de düşündüm. Ve vaktimi daha sonrası için faydalı olabilecek bir şeyler yaparak geçirmem gerektiğini anladım. Yeni bir şeyler yapmayı öğrenebilirim, spor yapabilirim, 5000 parçalı bir puzzle alıp onu bitirmeye uğraşabilirim. Listeler bunun gibi uzayıp gidiyor. Birçok seçimle karşı karşıya kalıyorum.

En iyisi birkaç tavsiye almak değil mi sizce de? Ben de öyle yaptım.

Birkaç arkadaşımdan aldığım tavsiyeler arasından “Bir şeyler indirme”yi seçtim. İlk duyduğumda biraz saçma gelmişti. Eminim size de olmuştur.

“Çok saçma değil mi? İnsan bişeyler indirerek nasıl rahatlar ki? Ya git işine.” dedim içimden. Ama insan bir yerden sonra olayı anlıyor. Şimdi geçen 3 günde ne kadar indirdiğimi hesaplamadığıma pişmanım. İçimde bi hırs oluşuyor daha da çok indirmeliyim, hatta herşeyi indirmeliyim diyorum.

Belki vaktimi öldürüyorum belki de sadece sonrası için değerlendiriyorum. Bunun kritiğini yapamayacağım şimdi ama şu anki kafamla düşününce hala bunu yapmaya devam ediyorsam bunun ya bir  bağımlılık olduğunu ya da bunun beni rahatlatıyor olduğunu söyleyebilirim. Sizlere de tavsiye ederim kota sınırınız yoksa birilerine iyilik yapın:

Ölü bir link bulun

İnternette aratın

Alternatifini bulun

Yeniden upload edin

Linki paylaşıp insanların size ne kadar minnettar kaldığını izleyin

Not: Tabi siz bunları yaparken başka biri sizden hızlı davranırsa ona en içten duygularınızı dökerseniz daha rahat bir insan olabilirsiniz. Ne de olsa kimse sizi tanımıyor internette.

Bir arkadaşımın arkadaşı insanlarla ilişkilerini temel olarak hakaretlerin üzerine kuruyordu. Aniden aklıma geldi o da. Ne alaka olduğunu çözemedim ama öyle işte.

Uzun lafın kısası, Can sıkıntısı insanı çok ilginç durumlara sokabilir. Nelerle uğraştığınızı farkettiğinizde kendinize inanamayabilirsiniz. O yüzden hazır elinizde vaktinizi neyle öldüreceğinizi seçme fırsatı varken bunu yapın. Sorabileceğiniz bir yakınınıza gidip size yapılabilecek bir şeyler önermesini isteyin.

Ben de önerebilirim tanıdıklarınıza soramıyorsanız.

1. Yukarıda anlatılanlar

2. Gidip dışarıda yürüyün.

3. Kendi etrafınızda beş dakika boyunca dönüp sabit durmayı veya bir yere ulaşmayı deneyin.

Bunları beğenmediyseniz gidin sizi tanıyan birine söyleyin de o size göre bişey ayarlasın.

Leave a Reply

