Neşe

Biliyorsunuz, arkadaşım benim gibi pek eğlenceli neşeli değildir. Bugünlerde de ikide bir parlıyor. Kusuruna bakmayın siz. Siteye ders koyacağım demiş de inanmayın.. O ders falan koyamaz. Küçüklüğünü bilirim ben onun. Hep Java dersi koyacağım derdi de koymazdı.. 😀 10 yaşından beri Java dersi Java dersi diye diye bezdirdi bizi ama ders falan göremedik. 😀

Şimdiii, WaxtaP’cığım.. Sen ne diye açtın bu siteyi? Neyse vazgeçtim hiç anlatma… Böyle mutluyum ben…

Sana tavsiye vermek için yazı yazacağım günler de gelecekmiş.

Şu çocuğu hatırlıyor musun?

İşte bu çocuk var ya…

Öyle karizma bir çocuk.. Ne alakal diyeceksin ben de bilmiyorum.

Öyle ekleyeyim dedim.

Peki ya bunu?

 

Vazgeçtim.. Mutlu olma..

Şimdi üzücü bir haber aldım. Ben mutsuzum sen de mutsuz ol.

Her şey berbat… Yapacak bir şey yok.

One thought on “Neşe

Leave a Reply

