Güzel Sözler

İnternette gezerken denk geldiğim bazı güzel sözleri buraya koyayım da sonra bulmak kolay olsun dedim 😀

“Bazen insanlar ikiye ayrılır; yanınızdakiler, aklınızdakiler!”

“Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar.
Çünkü anlayanı yoktur. Bilir!”
– M.Longston

“Alışmaktan korktuğun için dokunmaktan vazgeçtiğin insanlar vardır.”
La fille sur Le pont

“Bir zahmet üstüne alınabilirsin; Özledim.”
Nâzım Hikmet Ran

“Beni üzen şey, bana yalan söylemiş olman değil, artık sana birdaha inanmayacak olmamdır.”
Victor Hugo

“Eğer birinin ruhunu görmek istiyorsan, ona hayallerini sor.”
William James

“Ne kadar değişirsen değiş. İlk nerede mutlu olduysan, hep oraya çevirirsin kafanı… ”

Jean-Christophe Grangé

“Havam bozulmaya başladı yine.
Gözlerim de dolmaya…
Sanırım içimde bir yerlere sen yağdı gece gece…”
Cemal Süreya

“Senin adın bile geçmedi;
Ama ben seni hiç unutmadım…”
– İclal Aydın

Seni o kadar hayal ettim ki artık bir hayalsin.
– Victor Hugo

“Ne sen beni anlıyorsun, ne de ben.
Ne ben anlatabiliyorum, ne de sen. Besbelli, bitecek…”
Aziz Nesin

“Aslında insan iki şeyi unutamaz;
Sevdiği kişiyi ve onun yokluğunu.
İki şeyi de asla saklayamaz; Sarhoşluğu ve aşık olduğunu..”
Paul Auster

“Ve bazıları;
Yokken bile vardır, fazlasıyla.”
Edip Cansever

“Hayatımda biri yok, birinde hayatım var…”
Can Dündar

“Acı seni daha güçlü yapar. Korku seni daha cesur.
Kırık bir kalp ise seni daha akıllı yapar….”
Elif Şafak

“Sen yoksun.
Boşuna yağıyor yağmur,
Birlikte ıslanmayacağız ki…”
– Aziz Nesin

“Kalbimde kalbine yok bile kinim
Bence artık sen de herkes gibisin.”
– Nâzım Hikmet Ran

“Ne garip değil mi?
Sevdiğimiz insanın her yalanında bir doğru,
Sevmediğimiz insanın her doğrusunda bir yalan ararız.”
– Fyodor Dostoyevski

“Gülüşlerim; Acılarımı örtmeye çalışan ağır işçilerdir!”
Charlie Chaplin

“Umut pek güven duyduğum bir sözcük değil, ben inadı tercih ederim.
Umudum yok olsa bile inadım var.”
– Ece Temelkuran

”Bir insana onu sevdiğini hissettirirsen,
Onun gözünde senin dışındaki her şey değer kazanır.”
Charles Bukowski

“Yapma be hayat! Ben, acıyı sadece sofrada severim. Bu lüzumsuz cömertlik niye?”
Can Yücel

“Bir sokakta sevdiğiniz biri yaşadığı zaman, orası bir dünya olur…”
– L. Durrell

“Öyle içten ki yüreğimin en derinindeki yerin;
Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok..”
– Can Yücel

“Ne zor şey şu ‘seni seviyorum’ diyememek.”
– Aziz Nesin

“O da senin gibi seviyor mu, dediler.
Iste cevap veremedigim tek sey buydu.”
– Can Yücel

“Hayallerin ne kadar büyükse, hayal kırıklığın da o kadar gürültülü olur.”
– Leyla ile Mecnun
“Çocuk Olsam Yeniden
Bir tek düştüğüm için acısa içim,
Ve Kalbim ; Çok Koştuğum Zaman Çarpsa Sadece ..”
– Cemal Süreya
Kimileri ‘Seviyorum’ der, çünkü ezberlemiştir.
Kimileri diyemez, çünkü gerçekten sevmiştir.
– Can Yücel
Düşenin dostu olmaz der kimileri ..
sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi..
– Cemal Süreya
Kendimi her zaman mutlu hissederim.
Neden biliyor musunuz ?
“Çünkü kimseden bir şey ummam.
Beklentiler daima yaralar.”
– William Shakespeare
One thought on “Güzel Sözler

Leave a Reply

