Hikayem

Bakın size ne anlatacağım.. Şu an kendimi zor tutuyorum da =)

Sevdiğim çocuk bana bir mesaj attı. Biliyorum, şimdi ona bir mesaj atarsam her şeyi mahvedeceğim. Çocuğu çok seviyorum.. Bana mesaj atınca kalbim küt küt (ya da pıt pıt diyelim : ) atıyor.

rainbow01

Bilirsiniz eğer daha önce birini sevdiyseniz.. Konuşmak istersin. Kafanda çok şey döner. “Nasılsın? Dersler nasıl gidiyor? hayat nasıl? neler yapıyorsun? Bak ne derdin olursa olsun benimle konuşabilirsin, her zaman dinlerim..” Karşılaşırsınız: “Sey, evet dersler nasıl?”.. . “Hmm evet.. Ne güzel…” kalırsın ya işte öyle…

angry face little girl

“Kendimden nefret ediyorum : (”

İşte bu yüzden… Ne güzeldi.. Konuşmuyorduk uzun zamandır.. Ben de normal hayatıma devam ediyordum.. Boş zamanlarımda onu düşünüyor, arada sırada dersleri dinliyordum.. Herhangi biri gibi davranmaya çalışıyordum ama UYUZ işte… İllaki mahvedecek her şeyi…

Ne güzel alışmıştım onunla konuşmamaya… Şimdi mesaj atsam bir dert atmasam bana dert. Konuşmak istiyorum onunla.. Resmen ölüyorum konuşmak için.. Ama konuşunca saçmalayacağım yine.. Komik duruma düşeceğim, rezil edeceğim kendimi.. Cevap gelmeyecek, benim içime dert olacak: “Neden cevap yazmadı?”, “Ne yapıyor ki şu an?” ….

Mesela bir şey paylaşacağım, belki çok sevdiğim bir filmden veya elbiseden bahsedeceğim, “Peki ya o beğenmezse? Ya çok saçma olduğunu düşünürse?” Ne alakası var derse?

Yaa işte böyle. kendimi zor tutuyorum onunla konuşmamak için.. Ne yapsam bilemiyorum. İşte öyle.. Buraya yazıyorum çünkü içim kıpır kıpır.. Bir şeyler yazmazsam ona yazacağım diye buraya yazıyorum. Amaç bir şeyler yazıyor olmak.. Kendimi oyalamam gerekiyor işte…

Leave a Reply

